Política de Venda, Cancel·lació i Devolució

Accés al Servei
L'usuari tindrà accés al servei de pagament en línia per fer la matrícula a rivun curs, el pagament d'una quota o la reserva d'una plaça des de la pàgina localitzada a la secció Serveis – Pagament online. Als cursos que no ofereixin la matriculació en línia, l'usuari contactarà amb el centre a través del formulari de sol·licitud d'informació o per telèfon.

En el cas del pagament per a una reserva, l'usuari no estarà formalment inscrit fins que no hagi fet la matriculació i el pagament del curs. Un cop realitzat, rebreu una confirmació de la inscripció. Totes les reserves que no hagin estat formalitzades en un termini de 10 dies previs a la realització del curs seran anul·lades i lusuari no tindrà dret a plaça ni dret dassistència.

Els pagaments en línia podran realitzar-se mitjançant el nostre TPV virtual utilitzant les targetes VISA i MASTERCARD.

Política de Desistiment i Devolució

Dret de Desistiment
Conformement a la normativa espanyola vigent, l'usuari té dret a desistir de la inscripció en un termini de 14 dies naturals des de la data de confirmació de la inscripció, sense necessitat de justificació, sempre que el curs no hagi començat. En cas que el curs comenci abans dels 14 dies, l'usuari accepta explícitament renunciar al seu dret de desistiment en fer la inscripció i accedir als continguts o materials del curs.

Política de cancel·lació i reemborsament per part de l'usuari


Les cancel·lacions s'hauran d'informar per escrit enviant un correu electrònic a info@format.rivex.es. No s'acceptaran cancel·lacions per cap altra via. En aquest correu s'han d'incloure totes les dades de la inscripció, afegint-hi nom i cognoms, data i dades de contacte.

Les taxes de devolució són les següents:

  1. Per cancel·lacions rebudes 10 dies naturals abans del començament del curs, es reemborsarà el 90% de l'import abonat, excepte la part corresponent a la matrícula. Si s'ha lliurat algun material a l'usuari, aquest l'haurà de tornar en bon estat. Si no és així, el reemborsament serà del 50% de limport abonat, sense incloure la matrícula.
  2. Cancel·lacions amb menys de 10 dies naturals d'anticipació no tenen dret a devolució.

Inscripcions on ja s'hagi realitzat el lliurament de claus d'usuari i contrasenya per accedir als continguts del curs no tindran cap tipus de devolució.

Les devolucions es realitzaran dins dels 15 dies naturals posteriors a la sol·licitud de cancel·lació, per transferència electrònica a nom de qui va fer el pagament.

En cas de cancel·lació del curs per part de l'alumne, una vegada iniciat aquest, no es reemborsarà cap quantitat en concepte de cancel·lació, llevat que s'al·legui una causa de força major i s'aporti documentació justificativa.

Política de Cancel·lació per part del Centre

L'organització es reserva el dret a posposar o cancel·lar un curs si no hi ha suficients inscrits, o si els formadors, per causa més justificada, no hi poguessin assistir. En aquest cas, es tornaran íntegrament els pagaments rebuts per inscripcions, sense possibilitat de cap mena de compensació addicional.

Política de Substitució de Participants

Si la persona inscrita no pot participar al curs i avisa amb, almenys, 4 dies naturals d'anticipació a la data de celebració, podrà substituir-se per una altra persona. Per això, primer haurà de sol·licitar el canvi escrivint a info@format.rivex.es i proporcionant les dades completes del nou participant.

Protecció de dades personals

Les dades recopilades durant el procés d'inscripció i pagament seran tractades d'acord amb la nostra Política de Privadesa, en compliment amb el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD). Només es faran servir per gestionar la inscripció i, si escau, per a comunicacions relacionades amb el curs o futures ofertes formatives, si l'usuari consenteix. L'usuari pot exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació, oposició, limitació i portabilitat enviant un correu electrònic a info@format.rivex.es.

Desplaça cap amunt